Dnia 18 kwietnia 2024 roku, uczniowie Technikum Reklamy mieli przyjemność uczestniczyć w ścieżce edukacyjnej zorganizowanej przez Alvernia Planet, skoncentrowanej na umiejętnościach i kreatywności wymaganych w procesie tworzenia filmów, dźwięku oraz ich dystrybucji. W trakcie wizyty, grupa zwiedziła studio filmowe, które służyło jako miejsce realizacji scen dla wielu produkcji Netflix oraz dla reklam z udziałem kadry narodowej skoczków narciarskich i znanych osobistości, na przykład reklamy oranżady, w której wystąpił Kuba Wojewódzki. Największe wrażenie wywarło studio, w którym nagrywano sceny do filmu „Akademia Pana Kleksa”.

Podczas warsztatów poświęconych produkcji reklam filmowych, uczniowie mieli okazję zgłębić temat manipulacji percepcją wizualną i dźwiękową pod hasłem „Nie wszystko co widzisz i słyszysz jest prawdziwe”. Po zakończonych warsztatach, uczestnicy przenieśli się na ulice Krakowa oraz na krakowski rynek, gdzie odbyli sesję fotografii ulicznej. Ta część wyjazdu branżowego miała na celu praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy w rzeczywistym środowisku miejskim.